i love when the rain is rattleing on the windowpanes

jag e så trött att jag håller på o trilla ihop. alltid när jag kommer hem från skolan kommer all den sömn som jag inte får under nätterna och nästan slår omkull mig. så nu sitter jag här och dricker kaffe fastän jag aldrig dricker kaffe och egentligen hatar smaken som den lämnar kvar efter sig i munnen. blä. aja, idag har jag minsann gjort ett tävlingsbidrag till mtv, en reklamfilm. tja, om vi vinner de återstår o se! men de tvivlar jag på, eller hoppas. speciellt för att jag ser så himmla ful ut. försöker prata stockholmska men hela tiden så hör man mitt skånsktal lite grann..
känner mig redan lite piggare för kaffet, så nu kanske jag klarar av o lägga mig i soffan o läsa en bok och sammtidigt klara av att inte somna!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0