The greatest pleasure in life is doing what people say you cannot do


 

Kommentarer
Postat av: cajsa

hej! jag undrar jättemycket hur du bar dig åt när du fixade designen på din blogg? det finns nämligen ingenting jag är så sugen på som att kunna ha stora bilder i mina inlägg!

jag är tacksam för svar, om du kanske skulle kunna skriva ett i en kommentar här under?

mycket fin blogg föressten.:)

2009-02-26 @ 21:34:12
Postat av: Linn

cajsa: tack! :) det är bara o välja större format på bilden i uppladdaren för bilder när du ska publicera ett inlägg. men jag tror nog att du måste in i stilmallen också för att de ska få plats på själva bloggen och så att det inte blir en enda röra och allt hamnar ovan på varandra. var i stilmallen kommer jag inte ihåg, men testa dig fram!

2009-02-27 @ 19:08:12
URL: http://linnamandavictoria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0