river of sorrows and the black knight is drying my tears tonight

Nätterna de springer mig rakt in i själen, håller mig vaken med både tankar och känslor. Du är så omedvetet medvetande om vad du gör att jag hatar dig, fastän att jag egentligen älskar dig. Du är suddig framför mina ögon fastän att du står på långt avstånd och jag är översynt. Du tror du är smart men jag geneomskådar precis vartenda drag du gör, jag är inte så dum så som visa tycks tro. Jag smäller ballonger så att alla homo sapiens hoppar högt, och när jag rundar hörn petar jag folk i sidorna bara för att irritera. Jag skrattar högljudt i korridorer och låter folk titta om de så vill, ibland händer det att de till och med att de kastar DVD fodral efter oss. Vi ramlar i högar och homo sapiens vänder oss sina håriga ryggar, men jag bryr mig inte. För vad finns det att bry sig om när även du är borta? Jag har rödvinsfläckar på min vita tröja som inte går att få bort i varken tvättmaskin eller handtvätt. Jag är så medvetandes om allt medvetande att det snurrar i skallen på mig och mitt ansikte är likgiltigt för resten utav dagen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0