please don´t turn away again, please don't turn me into them

Igentligen hade jag en himmlans massa att göra idag, men när jag har för mycket o göra (läxor) lägger jag bara av. Struntar i det, och gör annat. Så som att lära sig göra inbakad fläta på sig själv i stället. Just nu sitter jag med en utav de bättre flätorna jag gjort under kvällen i håret och småkramp i armarna. Ska nog köra på en ny omgång snart, öva öva öva! Jag har alltid älskat inbakade flätor och har alltid tjatat på min mamma om att hon ska lära sig, och efter hur många år som hellst tvingas jag ta saken i egna händer! Men men, uhss jag borde verkligen göra matten just nu men det känns lite för sent nu faktiskt..


Kommentarer
Postat av: Vera

Jag blev fasligt sugen på tårta av det här!

Puss älsk!

2009-02-03 @ 18:42:08
URL: http://elsavera.blogspot.com
Postat av: Linn

Vera: haha tårta? hur fick du in de här? :) kisss!

2009-02-03 @ 21:37:29
URL: http://linnamandavictoria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0