Her eyes are underneath the ground

Precis kommit hem efter en rofylld tur till Entré med Hanna. Det var väl inte riktigt vad man förväntat sig men är någonting någonsin det? Aja, nu sitter jag i alla fall och dricker en kopp ljummet kaffe bara för att hålla mig vaken så att jag kan skriva på mitt historia arbete om Marie Antoinette som ska vara färdigt imorn, men jag gör ändå allt för att undvika det... Uhs, varför valde jag historia när jag kunde ha gått graf eller något roligare?? Jag som absolut hatar historia! Känner jag mig själv rätt kommer jag sitta uppe i natt och skriva på det i sista sekund så kaffedrickandet är egentligen lite onödigt då jag hatar de med! Ingen bra combo där alls, både historia och kaffe! USH OCH FY!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0