Come find me somewhere between my dreams, with the sun in my face.



Jag är arg, jag har alltid varit lite av en perfektionist. Jag klarar inte av o lämna in saker jag inte är nöjd med (speciellt inte lite mer kreativa saker) så när min bild lärare gav mig otp blev jag fan ta mig sur. Okej, hela min mapp är full av ofärdiga teckningar, det fattas dessutom en hel del bilder som jag helt enkelt inte hunnit göra osv. för att jag jobbar så söligt men jag är sur endå.. Jaja, imorn börjar jag inte förens 12.45 och den enda lektionen vi har är att springa runt på malmö konsthall och kolla utsällningar. Så då passar jag på o fikar med Hanna och Athina en sväng innan.

Och jag saknar mamma, de trode jag faktiskt inte att jag skulle göra men gör det visst endå. Hon tjatar ju bara på mig om att jag äter för mycket kolhydrater och kommer få diabetes och att hon aldrig skulle ha låtit mig bli vegitarian för att blablablabla...... Aja, jag saknar henne endå. Hon är faktiskt rätt speciell min mamma. När andra mammor måste tvinga sina trångssynta tonåringar om att tvätta sin egen tvätt får inte jag tvätta, fastän jag vill. Och hon är väldigt barnslig, värre än min syster som är 10år, hon tycker det är kul med raptävlingar när vi sitter o äter. Lite äckligt där, men whatever. Hon tycker även det är kul när folk dissar varandra och försöker därför också med att dissa folk, oftast så lyckas det inte och blir då bara väldigt väldigt komiskt. Nej, nu ska jag sluta babbla om min konstiga mamma och göra annat! pus

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0